Tuesday, February 22, 2011

The Blog

So, as you have probably See, the blog has changed completely FACE! Yes. For most of the part of the blog that is and is going to be changed I wan to thanks my beautiful Friend Vicky and her Friend, Nicole, Who's makind the new header for Fashion On Sofa. 

+ I want to Give my thanks to another friend, Alex, who's telling to people to have a look at my blog.

I'm so glad that these people are helping me. I didn't explained it before "why" I made this blog. Well I'm explaining now. I'm just 12years old and I'm trying to go over capacity of my knowledge. I'm a fashion Victim. My passion is the FASHION. Fashion shows, Shoes, clothes, VOGUE and everything that talks about fashion is a my passion. I just got inspired the last year by Chiara Ferragni's blog : http://theblondesalad.com and I asked to myself a day : " why Don't I do something like this?" - because if is there a thing that you like so much , you must follow it Until you will get it at all.
That's what on the base of my blog. 
I just wanna thanks my Friend Jessica too , because she did a similliar blog like this, but her Camera works and she can take pictures of her (; 
Her blog : http://californiamadness.blogspot.com - have a look to it (:






Quindi, come probabilmente avrete visto il mio blog ha cambiato faccia! Si. Molte cose del blog sono state e saranno cambiate dalla mia Amica Vicky e la sua amica , Nicole, che sta attualmente facendo la grafica per l'insegna.


+ Voglio ringraziare la mia amica Alex, che mi sta aiutando a sparegere la voce del mio blog.


Sono molto felice che queste persone mi stiano dando una mano. Non so spiegare bene il "perchè" di questo blog. Bè , ora lo farò invece. 
Ho solo 12 anni e cercherò di andare oltrele mie conoscenze. Sono una Fashion Victim. La mia passione è la moda. Sfilate,vestiti,scarpe, VOGUE e qualsiasi cosa riguardi la moda per me è una passione. Il mio blog è ispirato a quello della famosa Chiara Ferragni : http://theblondesalad.com e un giorno mi sono chiesta : " perchè non fare una cosa simile?" - perchè se qualcosa ti piace davvero seguila finchè non la otterrai veramente. 
Perciò questa è la base del perchè ho fatto questo blog.
Inoltre Voglio ringraziare la mia amica Jessica, perchè prima di me e in ogni modo anche lei mi ha influenzato a fare un blog simile, che ha pure lei un blog simile a Fashion on sofa, e sicuramente è molto più carino siccome è molto più fotogenica (; 
il suo blog : http://californiamadness.blogspot.com - visitatelo ! (;

No comments:

Post a Comment

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥