Saturday, March 5, 2011

McQueen Wishlist : Accessories


This is My Alexander McQueen Accessories Wishlists
So, I just wondered to let you know which are my favourite Accessories by McQueen Brand. I totally love the skull rings and the clutch! Between I didn't find the Skull Scarf , that I love ;( But on May I'm going to London once again and I'm going to McQueen Store so, if my parent will let me, I'm gonna buy the scarf (: 
 
 
Questa è la mia Wishlist degli accessori Di Alexander Mcqueen
Ho voluto mostrarverla per farvi sapere quali accessori erano i miei preferiti. Io amo soprattutto gli skull ring (anelli) e la clutch inglese - paese che amo. Nonostante non sia riuscita a trovare la mia carissima e amatissima skull scarf, poichè nel sito non c'era ); , vi aggiorno col dirvi che a Maggio partirò per Londra - ancora (; - e andrò al Mcqueen Store, e se i miei genitori me lo permetteranno , mi comprerò la sciarpaa! (:
 
What do you think about McQueen Brand?
 
Cosa pensate della marca McQueen? 

1 comment:

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥