Sunday, March 6, 2011

Moschino at Milan Fashion Week 2011

 Click on the photo for enlarge

This morning I got up and I watched Fashion Tv. On Fashion Tv there was Moschino Fashion Show of Milan Fashio Week March 2011, So I wanted to tell you something about this brand and its kind. As I read on fashion tv, during the fashion show, this moschino A/W 2011/12 , the blazer , hat glasses are a twist of Male/Female Style. As I saw The colors are all Vintage : Black tights, white blazers & jackets, Ancient pink-Beige Dresses, White and Black Gloves, Captain Hats and Glasses. The most weird thing of this runway is at picture 3 from left in the first line.  A Model was just wearing a Hen.

Questa Mattina mi sono svegliata e ho guardato Fashion Tv, nella quale ho visto la sfilata Moschino A/W 2011/12 della MFW. Perciò ho voluto mostrarvi alcune curiosità dalla sfilata. Come ho letto su fashion tv, i vestiti sono un mistro tra lo stile maschile (vedi i blazer con la spalle a punta) e lo stile femminile. I colori sono pressochè tutti Vintage , come le Calze nere, Giacche & blazer bianchi, vestiti rosa antico-beige,guanti neri stile tiffany(: La cosa più strana è stata una modella che indossava un capello rappresentante una gallina (figura 3, linea 1)

What do you think?
Cosa ne pensate?

1 comment:

  1. I'd like the second dress of frist line and second and third of second line!♥♥♥

    ReplyDelete

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥