Tuesday, March 29, 2011

Shopping Afternoon

Today I spent the day at the shopping center with my mother and my granny, and I bought many many things! I love all of them! :D As you can see above , I bought a chain with the text "love" , I simply love it! ♥ Check the photos of the stuff that I bought and tell me...
What do you think? 
Oggi sono stata al centro commerciale per un po' di shopping insieme a mia mamma e mia nonna e ho comprato un sacco di cose! Le adoro tutte :D Come potete vedere sopra, ho comprato una catenina con la scritta "love", semplicemente l'adoro! ♥ Eccovi le foto di quello che ho comprato e...
Ditemi , cosa ne pensate?
 H&M black short blazer
KIKO nail polish

4 comments:

  1. I don't like necklaces made from writing ;s Might suit you though!

    I <3 that shade of blue ;o I am gonna look for that KIKO nail polish online, it is just so eccentric & hot! :DDD

    ReplyDelete
  2. Cute purchases! Love the blazer.

    http://artfashiontwentysomething.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. gli smalti della kiko ne ho tantissimo mi piacciono tantissimo XD la collana è magnifica la adoro il blazer o la giacca XD è vermente bella ma ormai non so come definirla mi si son finiti tutti gli aggettivi XD

    ReplyDelete
  4. Great nail polish! And you have some cool DIY ideas :)

    Fllow you, now is your turn :))
    http://fashionsofa.blogspot.com

    ReplyDelete

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥