Saturday, April 9, 2011

Bags

Well .. I'm not a bags lover at all.. but I like to take some, so these are some of the bags that I own and which I prefer. 
The one from left come from Tenerife - Canary Island. I like the indian touch of it and it's very nice I think (:
The second one from left, I ♥ NY, it's a gift of my cousin who went in New York, so she take me this present (:
The Third one is my favourite piece of bag , I bought it at Camden Town London. I Simply love it because isn't the usual bag, is crazy but amazing and you can listen to music too! Just awesome!
The last bag is a gift from my parents from Ibiza and I always loved bags like this, with the text so! (yes there's a wrong text with only Biza ^^" )
Which one do you prefer? (:

Be.. non sono una grande amante delle borse.. però ne ho alcune, così vi ho postato quelle che uso e che mi piacciono di più.
La prima da sinistra viene da Tenerife - Isola delle Canarie. Mi piace molto il tocco indiano di questa borsa è molto carino penso (:
La seconda da sinistra , I ♥ NY , è un regalo di mia cugina da New York (:
La terza borsa, sempre da sinistra , è in assoluto la mia preferita. L'ho comprata a Camden Town, Londra. Semplicemente l'adoro, perchè non è un di quelle cose che si vedono tutti i giorni, è colorata e strana e inoltre si può pure ascoltare la musica! Semplicemente fantastica!
L'ultima borsa è un regalo dei miei genitori da Ibiza e ho sempre adorato borse con il nome del luogo ripetuto! (Si, c'è una scritta sbaglaita , Biza ^^" )
Quale preferite? (:

3 comments:

  1. Great bags ;)
    I am a new follower!
    Please follow me back on my blog if u like!!
    http://whateversuitsu.blogspot.com/

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Awesome bags! :)

    I like some, dislike others... But my favourite one if the Ibiza one! So simple, but so much personality in it altogether :]

    ReplyDelete
  3. La prima quellamarroncina la doro è daverro belissima ma nesuna borsa può superare quella dove si può ascoltare la musica tropo bella *-*

    ReplyDelete

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥