Monday, April 11, 2011

Giveaway

Hello dear readers and happy monday to everyone! So today I'm gonna do my first giveaway to celebrate 50 followers, thank you so much! ♥
So The prize is my DIY bracelet (from honestly..WTF) and the rules are VERY easy, so here it is:
1. Follow my blog with google friend connect (here on the sidebar in the left)
2. Follow my blog with Facebook (look above)
3. Leave a comment in this post with your e-mail, to contact you in case you win

If you want a chance plus to win 
Follow my blog on BLOGLOVIN 

The winner will be randomly choose with the site random.org !
The giveaway will end on 20th of APRIL

Easy rules! Good luck to everyone! :D

Ciao a tutti e buon lunedi! Allora oggi ecco a voi il mio primo Giveaway per festeggiare i 50 membri, grazie di tutto  ♥
In palio c'è il mio DIY braccialetto (da Honestly...WTF) e le regole sono MOLTO semplici:

1. seguire il mio blog ocn Google Friend Connect (qui nella sidebar a sinistra)
2. Seguire il mio blog su facebook (vedete sopra la pagina "facebook")
3.Lasciare un commento con la vostra mail in modo che io vi possa contattare in caso di vincita

Se volete una chanche in più di vincità
seguitemi anche su BLOGLOVIN

Il vincitore verrà estratto causualmente da random.org !
Il giveaway terminerà il 20 aprile

Regole semplici, Buona fortuna a tutti! :D

Edit : Giveaway seen on http://thesugarplumfairysmagic.blogspot.com/ :-*

9 comments:

  1. la mia e-mail è bocciolosesy@hotmail.it

    ReplyDelete
  2. mio e mail caramellitsa@hotmail.com

    que bel blog :DDD

    love
    caramellitsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I really like yor blog! ;) great stuff!


    following...! xx

    ReplyDelete
  4. I think for such a small prize, but nice prize, that is a lot to ask for ;/

    ReplyDelete
  5. i think I'd prefer not giving out my address (if I did win)... Sorry!

    ReplyDelete
  6. mi piace un sacco questo braccialetto :)
    babyglambud@hotmail.it

    ReplyDelete
  7. Ci provo! A me piace molto il "metallo" :)

    foralltheshoes @ gmail.com

    ReplyDelete

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥