Wednesday, April 20, 2011

recent purchase


Some days ago I been to the square , and I been to Terranova Shop and I totally fell in love with this woodman shirt. And I love very much the color ! I was searching for it for a long time and finally it's mine. You know this year , woodman shirt are Must! I got my first wood man t-shirt the last year for my birthday by my uncle and my aunt! I advice you to buy these Shirt, wearing them over a solid color t-shirt and with accessories too! Under here you can see a part of the other shirt from H&M.

Thoughts about? :)

Terranova on left,  H&M on right
Qualche giorno fa sono stata in piazza e sono stata nel negozio di Terranova e mi sono subito innamorata di questa camicia stile boscaiolo. :) Adoro soprattutto il colore, la cercavo da tempo e finalmente è mia. Come saprete quest'anno le camice da "boscaiolo" sono praticamente dei must. La prima camicia simile a questa che ho ricevuto è di H&M e mi è stata regalata dei miei zii per il mio compleanno l'anno scorso. Vi consiglio di comprare queste camice e di indossarle magari sopra una maglietta a tinta unita e indossando accessori quali collane lunghe e bracciali in pelle. Sopra potete vedere l'altra camicia da H&M e ancora più sopra la camicia di Terranova.
Pensieri a riguardo? :)

4 comments:

  1. I just love plaid :D

    kisses xoxo

    www.stylemesteph.com

    ReplyDelete
  2. io ce l'ho ho fatto anche un outfit!

    ReplyDelete
  3. Not a fan of plaid, so this ain't for me obviously xD

    ReplyDelete

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥