Saturday, June 4, 2011

New in !

Today I got these awesome earrings (and necklace) with Chanel logo , from my dad! I absolutely love them! I totally love the chanel and this earrings are totally Awesome!! So now I have : earrings, necklace and bracelet from Chanel! Under here you can see also the necklace.
 I advertise you that soon I'll do an other giveaway .. STAY TUNED!
What do you think about these chanel jewells? :)

Oggi , mio babbo mi ha regalato questi orecchini ( e collana ) con il logo di Chanel! Li adoro assolutamente!  Chanel è uno dei miei brand preferiti e questi orecchini sono fantastici! Ora ho fatto il completo di accessori chanel  : braccialetto, orecchini e collana! Qui sotto potete vedere anche la collana.
Vi avverto, inoltre, che presto farò un altro giveaway... STATE PRONTI!

Che ne pensate di questi gioielli chanel? :)

1 comment:

  1. Ciaoooo carissima :D
    eccomi qui appena ho visto il tuo commento(dolcissimooo...GRAZIIIE DI CUORE!!!)!!!
    Mamma mia che bravo papà...è tutto bellissimo :D 1megbaciooooo

    ReplyDelete

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥