Saturday, October 1, 2011

Zalando contest : Help me!

Ok non ci credo! Sono in finale al zalando contest!! Davvero non credo ancora ai miei occhi! E ora ho bisogno del vostro aiuto! (: Se possedete un account Facebook Andate subito qui ;
Foto Zalando Fashion on sofaBasta un semplice mi piace alla foto! :) Ringrazio tutte voi che leggerete questo post semplice e magari inutile ma ho davvero bisogno di voi ora! (:


I still can't believe it!  I'm between the 20 finalists of the Zalando contest! Please , If you have a facebook account please like my photo with my outfit! Is really important to me , click the link below for Like my photo ;
Click Me For Like!I really have no words. If I will not win it will doesn't matter but I'm happy anyway to being between the finalists!
Thank you so much if you'll help me! really!

2 comments:

  1. You create a cool street style outfit! Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  2. su su dai sono contenta per te...incrociamo le dite...bacio

    www.zagufashion.com

    ReplyDelete

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥