Wednesday, November 16, 2011

Photo Mix

Hello everyone! Today's post just hasn't a particular theme, It's a post full of photos I shot today and yesterday. In these photos there are: My very first VOGUE italia magazines, Moustache :{D and more! They aren't a lot but I like them anyway! 

Which one do you like the most? :)

Ciao a tutti! Il post di oggi non ha un tema particolare, è solamente pieno di foto, scattate oggi e ieri. In queste foto : le mie prime copie di VOGUE Italia arrivate oggi! Baffi :{D e altro!
Non sono tante, ma devo dire che mi piacciono!

Quali foto vi è piaciuta di più? :)

 Moustache is chic, even Vogue approves (:
I baffi sono chic, pure Vogue approva (:







ehm.. Yes it's me (: 
ehm.. Si, sono io (:


6 comments:

  1. Even Vogue supports Movember!
    Really cute

    www.dentelleetfleurs.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I really love your blog... Nice outfits and posts...

    I´ll now follow your block. Hope we can follow each other!
    Have a nice evening =)

    http://voguewired.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. So cute! Thanks for your comment on my blog:) Let me know if you want to follow each other!

    Fashion Cat
    www.myfashioncat.com

    ReplyDelete
  4. Ricevere le prime copie è sempre emozionante..
    Comunque ho appena pubblicato un post dedicato
    alla collezione di Versace per H&M, mi farebbe
    molto piacere avere un tuo parere ;) - Reb, xoxo.
    http://www.toprebel.com/

    ReplyDelete
  5. che carina la foto con i baffi XD ho visto anche il post sull'arty ring...è una replica ma è comunque molto bello ;D

    ricordo a tutte che sul nostro sito c'è un GIVEAWAY, in palio dei bellisismi orecchini!!!
    --> http://www.lefreaks.com/blog/varie/giveaway1.php

    www.lefreaks.com

    ReplyDelete

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥