Friday, February 3, 2012

Dr Martens











Yes,I admit it. I didn't write here for about ages!!The fact is that or I was busy,or I was bored, or I was totally without idea! Overall,I'm here,still Alive! But with ill,at home! So today, this post has an outfit! Yes,you can see my face,even I am sick. This post is about my Dr.Martens Air Wair Anphibes. Since it's snowing from a 4days,and so there's a lot of snow, I have to wear them,which are very old since are of my aunt. She gave me them because she never used them..even they are a limited edition and she payed them a lot...but many years ago..over all they are still awesome! Above you can see an outfit that I used to go to school and in any places during these days full of snows. In the last picture you can also see what I see from my window! 

Si,lo ammetto. Non scrivo sul blog da ormai epoche!! Il fatto è che o ero occupata con lo studio,o ero annoiata, o a volte non avevo idee! Ma dopotutto,sono sempre qui viva e vegeta per scrivere! Nonostante ho un po' di febbre! Allora,il post di oggi contiene anche un outfit. Sì,vedete la mia faccia,anche se sono ammalata. Potete vedere le mie Dr. Martens Air Wair. Dal momento che qui nevica da 4 giorni e ora come ora sta nevicando piuttosto forte, ho dovuto portare gli anfibi e li adoro! Questi Dr Martens mi sono stati dati da mia zia,comprati moolti anni fa,sono limited edition e lei li ha pagati abbastanza..ma nonostante il tempo,sono in ottime condizioni,siccome non li ha mai usati! Sopra potete vedere l'outfit,che ho usato per andare a scuola e in altri posti, potete vedere anche i trucchi che ho utilizzato per il make up che vedete nella prima foto. Inoltre nell'ultima foto, potete vedere quanta neve!





What do you think about Dr Martens?
Che ne pensate dei Dr Martens?

7 comments:

  1. non mi fanno impazzire come genere però ti stanno bene! =D baci
    http://theshopaholicnextdoor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. begli stivali!
    ma soprattutto bello l'albero innevato!
    sono troppo invidiosa!!

    Diamanti sul Sofà
    Facebook

    ReplyDelete
  3. I've always wanted a pair!!! xx

    ReplyDelete
  4. che belli! mi piacciono moltissimo gli anfibi e tu sei adorabile nonostante la febbre!

    ReplyDelete
  5. Thank you everyone :')
    Actually here is snowing from days!!

    @myriam Grazieee :')

    ReplyDelete
  6. You have Written an awesome post about .I have already Bookmarked your Page and will be following your upcoming posts.Being Motivated by you, i have also started writing on Homemade Facials and this is my Latest Blog post in which i discuss in Detail about Amla Juice Benefits

    ReplyDelete

I ♥ comments. Feel free to leave one! ♥